بازیابی رمز اینستاگرام

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور برای اکانت مورد نظرمان گرفتن نشد چه کنیم؟

اگر نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان اقدام کردید بازیابی رمز اینستاگرام و ایمیل بازیابی رمز عبور با جزئیات یک اکانت سایر برای شما ارسال شد، به بردباری بسیار آن اکانت هم از راه آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است. در این شرایط اگر آدرس ایمیلی دیگری را به اکانت خویش نسبت داده بودید، از آن به منظور بازیابی رمز عبورتان استفاده کنید. در ضمن می‌توانید از راه اکانت فیسبوک خود و به شیوه‌ای که در سوال نخست به آن استجابت داده شد نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. در شرایطی که توانا به استفاده از هیچ یک از موارد ذکر شده نیستید باید با بخش حمایت اینستاگرام وابستگی برپا کنید. به هدف ارشاد بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها مدد بخواهید.

ایمیل بازیابی رمز عبور را از اینستاگرام گرفتن کرده‌ام اما نمی‌توانم با به کارگیری آن رمز عبور اکانت خود را تغییر دهم!

ایمیل‌های بازیابی رمز عبوری که از سوی اینستاگرام ارسال می‌شوند حائز تاریخ انقضاء هستند. پس به شکیبیدن بسیار شما تعدادی پیش نسبت به تغییر یا بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خویش با به کارگیری آدرس ایمیل باره نظر اقدام کرده‌ بودید و حال که چند روز از این ماجرا می‌گذرد هدف دارید که با به کارگیری ایمیل گرفتن شده نسبت به تغییر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید.


برای رفع این سخت باید بار دیگر تقاضا ارسال ایمیل بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام را ارسال کنید و با مراجعه تند به اینباکس یا تقسیم اسپم ایمیل خود نسبت به تایید و به کارگیری لینک ضمیمه شده اقدام کنید. بدین قصد مراحلی که در سوال نخست این نوشتار به آن‌ها اشاره شد را طی کنید.

[ بازدید : 5 ]

[ دوشنبه 22 دی 1399 ] 14:05 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]