ویژگی های مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ

ایرادات رایج در تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

یخچال های فریزر و ساید بای ساید بعد از حدود 5 سال شدنی است مبتلا مشکلاتی شود و بیچارگی به تعمیرات داشته باشد. وانگهی باید پروا داشته باشید برای این که دستگاه شما بهترین عملکرد را داشته باشد و عمر مفید دستگاه نیز حفظ شود، باید دستگاه هر ساله سرویس شود. در ضمن فیلتر دستگاه نیز باید هر 6 ماه به صورت مرتب تعویض شود تا آب مصرفی دارای کیفیت مطلوب باشد.

https://fixxy.ir/samsung-refrigerator-repair/

همچنین از ایرادات رایج در تعمیرات یخچال یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ می نا به مواردی از قبیل خرابی موتور، خرابی کمپرسور، خنک نکردن یخچال، کثیفی فیلتر های آب درونی و بیگانه دستگاه، ویرانی یخ ساز، خرابی دیسپنسر، نیامدن آب از دیسپنسر، احتراق برد دیسپلی، پیشه نکردن دکمه های صفحه نمایش، روشن نشدن برد دستگاه، دگرگونی ها یکباره دمای درون دستگاه، وجود کد های خطای روی صفحه نمایش، موعد زیاد برای اجرا شدن یک فرآیند خاص، یک سره شغل کردن دستگاه، اتومات نکردن دستگاه، صدای غیر عادی دستگاه، ویرانی لاستیک دور درب دستگاه، دیفراست کردن دستگاه، داغ شدن دیواره ی دستگاه  و… اشاره کرد. لازم به بیان است که اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و چیره دست تعمیرات ابزارها خانگی یا مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ تماس بگیرید.


روشن نشدن یخچال فریزر سامسونگ

روشن نشدن دستگاه شما می تواند در نشانه فقدان برق در پریز برق، خرابی دو شاخه برق دستگاه، ویرانی کابل دستگاه، ویرانی جعبه بخش و فیوز برق منزل و… اتفاق افتاده باشد. وانگهی از لحاظ فنی، صریح نشدن و پیشه نکردن یخچال می تواند به انگیزه خرابی رله استارت، خرابی خازن، اورلود، خرابی ترموستات، ویرانی موتور و… باشد.


اتومات نکردن یخچال فریزر سامسونگ

اگر یخچال شما اتومات نمی کند یا به عبارتی دیگر کمپرسور یکسره کار می کند، می تواند بخاطر بسته نبودن درب یخچال، ویرانی لاستیک دور درب، خرابی لولای درب، ویرانی برد الکترونیکی دستگاه، ویرانی سنسور تشخیص دما، ویرانی ترموستات، پیمان دریافت یخچال روبرو تابش روشنایی مستقیم آفتاب، گرم بودن محیط پیمان گیری دستگاه، قرار دادن غذا های داغ در دستگاه، باز و بسته شدن بسیار درب، ویرانی تایمر، خرابی هیتر دیفراست و… رخداد افتاده باشد.


خاموش شدن یکباره یخچال فریزر سامسونگ

اگر یخچال به صورت ناگهانی خاموش می شود، باید مواردی از قبیل مشکلات برق دستگاه یا قطع بودن برق منزل، نوسانات جریان برق، پریدن فیوز، خرابی جعبه تقسیم، خرابی ترموستات، خرابی برد کنترلی دستگاه، ویرانی کمپرسور، اورلود کمپرسور و… بررسی شوند. در چهره خاموش شدن ناگهانی دستگاه بهتر است لغایت هرچه تند تر دستگاه شما توسط تکنسین حرفه ای از تعمیرگاه ها و مراکز معتبر تعمیرات یخچال سامسونگ بررسی شود.


سرد نکردن یخچال فریزر سامسونگ

اگر دستگاه شما مبتلا افت سرما شده، احتمالا در ساده ترین حالت شدنی چند نکته رعایت نشده است. مثلا احتمالا دستگاه در یک محیط خیلی گرم یا در کم و بیش اجاق گاز قرار گرفته و یا فاصله ی مناسبی از دیوار ندارد ( دستگاه باید کمینه 20 سانت از دیوار فاصله داشته باشد تا کندانسور و موتور بتوانند گرمای خویش را به راحتی دفع کنند )، یا مواد غذایی به طور تاب مناسب در یخچال چیده شدند و امکان گردش هوا وجود ندارد، یا تنظیمات دمایی اشتباه است، یا درب دستگاه باز مانده است و… . ولی از لحاظ فنی، افت سرما به علت ویرانی کمپرسور، کثیف بودن بیش از حد کویل های کندانسور، ناچیز بودن یا تمام شدن شارژ گاز، مشکلات مربوط به دیفراست، ویرانی دمپر، خرابی ترموستات یا برد، ویرانی لاستیک دور درب یخچال، خرابی تایمر یخ زدایی، انسداد لوله تخلیه، خرابی سوئیچ درب، ویرانی فن کندانسور، خرابی فن موتور حرارتی، خرابی رله استارت، خرابی پنل مهار دما، خرابی انباره استارت، ویرانی ترمیستور و… اتفاق می افتد.


داغ شدن بیش از مرز کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ

کمپرسور یا موتور یخچال، هنگام صریح بودن دائم کمی داغ است. اما اگر کمپرسور بیش از اندازه داغ شود یعنی دمای آن بالای 80 درجه باشد، اثر دهنده هستی یک مشکلی می باشد. این سخت می تواند در پرتو کمبود گاز مبرد، ویرانی کمپرسور، کارکرد زیاد، ویرانی برد و… به هستی آمده باشد. در چهره داغ شدن بیش از کران کمپرسور، باید سریعا دستگاه را از برق بکشید و از یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه های معتبر در گویه تعمیر یخچال سامسونگ کمک بخواهید.


سر و صدای زیاد یخچال فریزر سامسونگ

در حالت طبیعی یخچال هنگام آب کردن یخ ها ( سیکل یخ زدایی )، حائز صدایی می باشد. ولی اگر صدای یخچال خیلی زیاد و غیر طبیعی است و به صورت مداوم و به شکل صدای زوزه کشیدن است، اصلا عادی نیست و بیچارگی به بررسی دارد. در این صورت باید مواردی از قبیل فن کندانسور، فن اواپراتور، اندوختگاه تهی سازی آب، تراز نبودن دستگاه، لاستیک های نگه دارنده کمپرسور و سرانجام خویش کمپرسور رسیدگی شوند.

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 17 اسفند 1400 ] 11:56 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

سامسونگ احتمالا روی یک گوشی تاشو با طراحی متفاوت و عجیب کار می‌کند

سامسونگ که معمولا ایده‌های عجیب و غریب و تازه‌ای را برای گوشی‌های خود دنبال می‌کند، حالا پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که یک گوشی با نمایشگر تاشو را نشان می‌دهد، اما تفاوت زیادی با نمونه‌های مشابه دارد. در بخش بالایی این گوشی هوشمند یک نمایشگر جداگانه وجود دارد که خم می‌شود و بخشی از پنل پشتی را می‌پوشاند.

Let’s Go Digital اسناد و تصاویر جدیدی را بر اساس یکی از پتنت‌های سامسونگ به تصویر کشیده که کره‌ای‌ها سال گذشته میلادی آن را در دفتر جهانی مالکیت معنوی (WIPO) به ثبت رسانده‌اند و احتمالا یکی از عجیب‌ترین طراحی‌ها در بازار موبایل محسوب می‌شود. با بررسی تصاویر می‌توانید طراحی و ساختار عجیب این دستگاه را مشاهده کنید.

گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ با نمایشگری شبیه به L

طبق تصاویر ارائه شده از گوشی تاشو سامسونگ، نمایشگر تاشو به طور عادی در نیمه بالایی گوشی قرار دارد و هنگامی که نیازی به گوشی ندارید، در کنار ماژول دوربین‌های پشتی قرار می‌گیرد. با این حال، نمایشگر را می‌توان از سمت چپ باز و گسترده کرد تا یک صفحه بزرگ‌تر در دسترس کاربران قرار داشته باشد و البته در نیمه بالایی آن قسمت اضافی وجود خواهد داشت. می‌توان گفت نمایشگر دستگاه در حالت باز شده چیزی شبیه به عدد هفت یا L وارونه خواهد بود.

طبق مشخصات ارائه شده، سامسونگ در این طراحی با استفاده از یک لولا در سمت چپ پایین دستگاه باعث تا و بسته شدن گوشی می‌شود و همچنین برای محکم کردن نمایشگر آن روی پنل پشتی در هنگام بسته شدن از سه آهنربا استفاده می‌کند. همچنین در این مشخصات به وجود شیشه بسیار نازکی برای محافظت از نمایشگر دستگاه اشاره شده است.

به طور دقیق نمی‌توان گفت که این طراحی برای مشتریان چه کاربردی خواهد داشت. با این حال، می‌توان تصور کرد که از نیمه اضافی نمایشگر در بالای دستگاه می‌توان برای دوربین استفاده کرد، در حالی که کنترل‌های دوربین یا برنامه دیگری در نیمه پایین دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2022/03/07/samsung-foldable-phone-sideways-display

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 17 اسفند 1400 ] 11:44 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

دیمنسیتی 8100 در بنچمارک گیک‌بنچ هم‌رده اسنپدراگون 8 نسل 1 ظاهر شد

مدیاتک هفته گذشته از دو تراشه جدید به نام‌های دیمنسیتی 8100 و 8000 رونمایی کرد. اگرچه چیپست دیمنسیتی 8100 با فرآیند تولید 5 نانومتری ساخته شده، ولی این تراشه توانسته در بنچمارک گیک‌بنچ عملکردی قابل مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 1 داشته باشد که با لیتوگرافی 4 نانومتری ساخته شده است.

دیمنسیتی 8100 در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 924 و 3801 را به دست آورده است. در حالی که پرچمدار فعلی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 به ترتیب به امتیازات 1200 و 3810 دست پیدا کرده است. برتری تراشه کوالکام در بخش آزمون تک‌هسته‌ای به خاطر وجود هسته قدرتمند Cortex-X1 است که تراشه مدیاتک از آن بهره نمی‌برد.

بنچمارک گیک‌بنچ دیمنسیتی 8100

بنچمارک دیمنسیتی 8100 روی گوشی ریلمی

اگرچه در این آزمایش، چیپست مدیاتک 9 امتیاز از کوالکام پایین‌تر است، اما در برخی از دیگر آزمایش‌ها توانسته این تراشه را در آزمون‌های چندهسته‌ای شکست دهد. در هر صورت، نکته مهم این‌جاست که تراشه‌ای از گروه محصولات قدرتمند میان‌رده توانسته به استانداردی در سطح چیپست‌های پرچمدار نزدیک شود. تراشه مدیاتک در بنچمارک‌های موجود بر روی گوشی ریلمی GT Neo3 آزمایش شده است.

منبع: 

https://digiato.com/article/2022/03/08/dimensity-8100-competes-with-snapdragon-8-gen1

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 17 اسفند 1400 ] 11:43 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

تعمیر یخچال و فریزر بوش

نمایندگی نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش در محل


متخصصین حرفه ای فیکسی پس از تماس مشتری به عیب یابی و رسیدگی کامل ساید شما اقدام به مشخص نمودن کامل عیوب احتمالی دستگاه شما کرده و پس از صحبت با مشتری  به اتمام تعمیرات خواهند نمود. وانگهی می توانید کل مراحل تعمیر فرآورده خود را در جریان کامل پیمان بگیرید.


 


نمایندگی تعمیر یخچال بوش


تعمیرات یخچال بوش توسط تیم ما با به کارگیری قطعات فابریک سپریدن می‌شود. تعمیرکار تعلیم دیده ما به صورت تخصصی به تعمیر این وسیله برقی شما می پردازد و به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. همه خدمات تعمیر بوش در محل مشتری اتمام می گردد که خطراتی همچون انتقال دستگاه  و آفت رویت آن را ترسانیدن نکند.


خدمات فیکسی برای تعمیر یخچال فریزر بوش


 روشن نشدن یخچال

خنک نکردن تقدیر یخچال یا فریزر

صدای زیاد

شارژ گاز

خرابی کمپرسور یا موتور

خراب شدن صفحه دیجیتالی 

رفع مشکل اواپراتور

تعمیر و تنظیم سنسورهای حرارتی

تعمیر و جایگزینی تایمر

تعویض المنت یا هیتر دیفراست

تعویض برد الکترونیکی

تعمیر برد و ساید بای ساید

تعمیر برد یخچال

هشدارهای پی در پی

نه تنها دستگاه های مارک بوش بلکه تمامی یخچالها به علت اینکه کمپرسورهای آنها لوازم و قطعات مکانیکی هستند و کار آنها بسیار است داغ می‌شوند. اگر حرارت کما یا معمولی اطراف موتور یخچال دریافتن می‌کنید زیاد نگران نباشید و این امر طبیعی است. اما اگر میزان گرما بسیار زیاد است اثر دهنده خوب شغل نکردن این تکه است و باید تند تر تکنسین حرفه ای را تازه کنید. 


علتهای داغ شدن کندانسور : 


۱- ویرانی موتور یا فن کندانسور


همانطور که می دانید وظیفه فن در هر جایی خنک نگه داشتن است. به هر دلیلی  فن درست شغل نکند گاز سرمازا از حالت استاندارد خارج می شود و موتور داغ می کند. 


۲- باز ابقاء درب یخچال 


در خانه هایی که شمار کسان خانواده زیاد است و یا افراد درب یخچال را زیاد مفتوح و بسته می کنند و یا حتی به مدت بسیار طولانی درب مفتوح می ماند موتور دستگاه برای اینکه دما را متعادل نگه دارد و بتواند سرمای لازم را برای کابین تو فراهم کند دوبرابر شغل می کند و این کارکرد بیش از اندازه باعث گرم شدن بیش از اندازه موتوز می شود. 


۳- یخچال را در جای مناسب قرار نداده اید؟ 


اگر این دستگاه که مایه برپایی سرما می شود در ساحل یک وسیله دیگر همانند گاز باشد به بازبینی سررسید نم هوا را به تو گذرگاه می دهد و دیگر نمی تواند به احسان سرما تولید کند و باز موتور زحمت زیادی برای جبران سرمای داخل یخچال باید بکشد و داغ می کند. 


۴- یخچالتان چند ساله است؟ 


موتور این دستگاه اگر زیاد قدیمی باشد و سرویس نشده باشد هزینه مصرف آن بالاتر می رود و در ضمن تاثیر لازم را نخواهد داشت.

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] 11:17 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

اهدای ۲۸۸۶ سری لوازم ضروری به مددجویان کمیته امداد البرز

به گزارش خبرنگارمهر، ابوالفضل فلاح قنبری ظهر چهارشنبه با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰۰ سری لوازم‌خانگی و ۸۸۶ دستگاه بخاری و کولر به نیازمندان و مددجویان البرز توسط کمیته امداد این استان اهدا شد.

وی بابیان اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، شامل فرش، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرم کن و پنکه و … بوده است خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع دولتی برای تهیه و توزیع این لوازم هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیازهای ۵۰ هزار نفر از مددجویان از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز شناسایی‌شده گفت: این نیازها در زمینه مسکن، بهداشت و درمان، حمایت، کمک‌هزینه ازدواج، تحصیلی و حقوقی شناسایی‌شده است.

فلاح قنبری ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

منبع: 

https://www.mehrnews.com/news/5426184/%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%DB%B2%DB%B8%DB%B8%DB%B6-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AF%D8%AF%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2


[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] 11:14 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

شنبه، آخرین مهلت برای کاهش قیمت محصولات لوازم خانگی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، اکبر پازوکی اظهار داشت: برخی شرکت‌های لوازم خانگی، در ماه‌های گذشته اقدام به افزایش ۸ تا ۱۲ درصدی قیمت لوازم خانگی کرده بودند، اما پس از اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت‌ها را به نرخ‌های قبلی شان برگرداندند، جز یک شرکت لوازم خانگی که همچنان بر قیمت‌های جدید خود پافشاری می‌کند و قیمت‌هایش را به قیمت‌های قبلی برنمی گرداند.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صنعت، شنبه؛ آخرین فرصت کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی است و چنانچه قیمت‌ها را کاهش ندهند با این شرکت‌ها برخورد خواهد شد.


[ بازدید : 1 ]

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] 11:13 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]