کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

کسب درآمد با کوتاهی کردن لینک

یکی از طریق های کسب درآمد اینترنتی ، از راه لینک های اینترنتی است. در سنه های بازپسین کمپانی های گوناگون پرکار در حوزه اینترنت کسب درآمد از کوتاه کردن لینک از سرویسی جدید رونمایی کردند که همان اختصار کردن لینک های اینترنتی بود. حتما تا اکنون متوجه شده اید که لینک (نشانی) اکثر صفحات اینترنتی، چقدر طولانی هستند.


علت آن هم بالا بردن ضریب امنیت در اینترنت است، اما این طولانی بودن نشان ها هنگامی برای کسان غمگین کننده می شود که به عنوان نمونه قصد گذاشتن آیت یک صفحه را در شبکه های اجتماعی همچون توییتر دارند (توییتر در شمار کاراکترها محدودیت دارد). این جستار علت خوبی بود لغایت سرویس کوتاهی کردن لینک بوجود بیاید.

آموزش کسب درآمد با کوتاهی کردن لینک

در میانی انواع سرویس های کوتاهی کننده لینک، بعضی از سایت ها هستند که در ازای هر کلیکی که روی لینک کوتاه شده توسط سایت آن ها صورت گیرد، مبلغی به فرد کوتاهی کننده لینک پرداخت می کنند. طریق کلی پیشه این سایت ها به این صورت است:


1. کاربران در سایت آن ها عضو شده و بعد از ثبت مشخصات خود، یک لینک طولانی را اختصار می کنند.


2. کاربران لینک، کوتاه شده را در سایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و …. منتشر می کنند.


3. هر شخصی که روی لینک های اختصار شده توسط سایت های مذبور کلیک کند، برای چند ثانیه وارد یک سایت فروشگاهی می شود که گونه ها مختلفی در آن برای فروش پیمان داده شده است. در صورتی که این صفحه را رد کند، وارد صفحه مورد نظر خود خواهد شد. در واقع درآمد این سایت ها از اثر دادن همان صفحه محصولاتی است که کاربران با کلیک روی لینک کوتاه شده شما وارد آن می شوند و درآمد شما نیز برآمده از انتشار لینک کوتاهی شده آن ها است.


دستورالعمل اجرایی


در دنیای کسب درآمد از راه اینترنت، هر چه خلاقیت اکثریت داشته باشید، به پول اکثریت دست خواهید یافت. در پیوسته چند راهی که می توانید از راه آن ها به پول های زیاد زیادی دست یابید، ذکر می شود. شما نیز تلاش کنید تا با خلاقیت خود مسیر های دیگری برای پول درآوردن از این شیوه پیدا کنید.


1. شروع به تشکیل شبکه های اجتماعی خویش با شمار زیاد تعقیب کننده کنید. پس متعلق به برای کسب درآمد میلیونی بس است تا یک یا چند اپلیکیشن، خبر، تحلیل، اطلاعیه، کمپین و … داغ روزانه را هر روز در اینترنت یافته و پس از کوتاه کردن لینک آن ها، در شبکه های اجتماعی خود پیمان دهید. بهتر است کمی درباره لینک کوتاه کردن روشنگری دیتا و سپس لینک را قرار دهید الی اعضای شبکه های اجتماعی خویش را ترغیب به کلیک روی لینک ها کنید.


2. برای کسب هوده اغلب با به کارگیری شبکه های اجتماعی می توانید علاوه بر خبر، از اشتراک گذاری لینک فایل های متنی، ویدئویی یا صوتی داغی که پیشتر در سایت های کسب درآمد از طریق آپلود فایل، بارگزاری کرده اید، بهره‌گیری کنید. به عبارتی در این طریق از دو طریق پول به حساب تان وارد می شود.

آموزش کسب درآمد با اختصار کردن لینک

* از راه کلیک بر روی لینک های شما

* از طریق دانلود فایل های آپلودی شما

در حال آماده کانال های تلگرام زیادی هستند که شیوه کسب درآمدی آن ها به همین چهره است. به عنوان نمونه یک کانال تلگرام که در گویه ارائه اپلیکبشن های پولی بازار پرکار است، اپلیکیشن ها را در سایت آپلود بوی، بارگزاری، سپس لینک فایل ها را در سایت اپیزو کوتاهی کرده و در پایان آن ها را در کانال خویش انتشار می دهد. جالب است بدانید درآمد ماهیانه او از این استراتژی، ماهیانه دو میلیون تومان است.


درآمدی که فقط با تلفن همراهی چهره گرفته که اکثر ملت آن را دارند. در ادامه دو مثال از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک در ازای کسب درآمد، ذکر شده است.

[ بازدید : 7 ]

[ سه شنبه 16 دی 1399 ] 11:09 ] [ آخرین اخبار حوزه تکنولوژی ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]